fredag 10. februar 2012

Innebandy, svømming og tanker om triathlon (den korte)

Igår 9.februar, var jeg på min første innebandytrening.
Det var utrolig morro å spille igjen.
I tillegg fikk det meg over på litt andre tanker i en tung periode.

Idag tidlig var jeg og svømte igjen.
Preben og Stein Terje fra jobben var med.
Utrolig gøy å få positive tilbakemeldinger på svømmingen min :)

Nå vurderer jeg å melde meg på Oslo-triathlon i august.
Den korte distansen :P
I tillegg går det en halv-triathlon i Kristiansund i Juni..

Tenke tenke tenke...eller kanskje det ikke er noe å tenke på :)
*tenke det, ville det, gjøre det*

Ha en flott dag alle sammen.
Setter utrolig stor pris på at dere leser bloggen min.

1 kommentar:

  1. Det står skrevet mye fint her og mange gode tanker og mål :-)
    Klem Øystein :)

    SvarSlett